Announcement

Collapse
No announcement yet.

Konkurrence: Vind en billet til KMD Cup

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Konkurrence: Vind en billet til KMD Cup

En af 3point.dk's skribenter er blevet syg, så vi har en billet til afsnit U2, som vi forærer væk.

Du skal blot møde os ved Brøndby Hallen kl. 18.30, så tager vi dig med ind. Om du vil se stævnet med to af vores skribenter eller finde over til andre ved stævnet er op til dig.

Vi vælger en vinder fredag kl. 12.00 blandt alle, som svarer i denne tråd. Skriv gerne, hvorfor du gerne vil med ind og se KMD Cup

Jeg glæder mig helt vildt til Brøndby bold igen-men har en makker der mangler billet, så vinder jeg ryger den videre til ham

Comment

Jeg skal desværre ikke selv med til dette fede arrangement! Men vil gerne forkæle min veninde med en billet så krydser fingre for, at jeg vinder den

Comment

Jeg vil mega gerne have min Brøndby-debut imorgen og gøre alle mine Brøndby-venner stolte! Men jeg har desværre ingen billet, så håber derfor at vinde ))

Comment

Vil rigtig meget gerne med ind og se Gudeholdet spille ????????????

Comment

Vil meget gerne med ind og se Gudeholdet (vinde) <3

Comment

Min søde datter vil rigtig gerne med mor og far. Hun gav os billetterne i julegave

Comment

Jeg tager gerne en tur i hallen i aften. God bedring..

Comment

Vinderen blev Lange, som er kontaktet per mail. Tillykke og god weekend til alle.

Comment

Working...
                  X