Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kamp-tråd: FCK - Brøndby (Pokal) - 4. februar

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kamp-tråd: FCK - Brøndby (Pokal) - 4. februar

Efter vinterpausen og transfervinduet startet Brøndby det spændende forår med en pokalkamp mod FCK. Kampstart 12.30!

Diskuter kampen her:

Det er virkelig svært at gennemskue FCK for tiden, men mon ikke Ståle bruger 100 millioner på nye spillere fra Østeuropa så de igen er konkurrence dygtige i det nye år. Så det bliver helt sikkert en svær kamp både fordi det er i Telia Parken, men også fordi det nok er en bedre udgave af FCK vi får at se til den tid. På den ene side håber jeg lidt vi ryger ud, jeg så gerne vi satte alt ind på at vinde ligaen og på den anden side er det intet der kan pisse mig mere af end at tabe til FCK så uanset udfaldet kan jeg nok ikke blive helt sur i den her omgang.

Herudover synes jeg forsat det er helt vanvittigt at vi skal aflyse vores træningslejr for, at spille den her kamp. Jeg kan simpelthen ikke forstå hvorfor den ikke kunne spilles i sidste uge hvor der ikke var CHL eller EL.

Comment

I aften bliver der trukket lod til kvartfinalerne: http://3point.dk/lodtraekning-til-db...naler-i-aften/

Hvem håber du, at Brøndby eventuelt bliver parret med (hvis og såfremt)?

Comment

Det blev den værst tænkelig lodtrækning, men det er åbenbart bare vores lod altid at skulle spille på udebane i pokalen.

Comment

Jeg er ved at være i tvivl. Bør vi på kort sigt virkelig frygte en stor opgradering af FCKs trup i vinterpausen?
          de har jo købt massivt ind over det sidste år og der er vel ikke ét køb der kan betegnes som en succes.

Jeg tror deres væsentligeste forbedring af truppen er ankomsten af Bård Wiggen som ny assistent. Johan Lange var vel aldrig den rigtige.
          David Nielsen har endnu ikke fået en assistent i AGF og der ser man lidt det samme mønster. En post man åbenbart nemt kan undervurdere.

Ift. FCKs trup, så er det naturligvis naivt at tro de ikke rammer rigtigt med nogle indkøb. Men det er mange steder der skal ske noget, hvis de skal dominere ligaen i samme grad som deres budget indikerer de burde.
          De mangler klart en stærk defensiv midtbane og en styrmanden i forsvaret. Derudover, så forventer de at sige farvel til en del profiler til sommer.

Så alt i alt, så tror jeg stadig det er FCN og særligt FCM vi skal holde øje med til foråret.
          Ift. pokalkampen, så tror jeg sgu vi tager den. Baseret på hvad vi ved her i starten af december. Forhåbentlig sker der ikke noget de næste par måneder, der ændrer på det.

Comment

Working...
          X