Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kamp-tråd: Brøndby - AGF - 10. december

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kamp-tråd: Brøndby - AGF - 10. december

Brøndby møder AGF på hjemmebane i årets sidste kamp.

Diskutere kampen her:

Efter ni sejre i træk, kan vi nu begynde at se frem mod årets sidste kamp.

Det er AGF, der kommer på besøg og netop AGF er det hold Brøndby sidst har tabt til i Superligaen, da det blev til et nederlag i Aarhus efter en tidlig Benedikt Röcker-udvisning. David Nielsens tropper er ikke ret godt kørende, men AGF er altid top-motiverede mod Brøndby og kan sikkert sætte en lidt bedre præstation sammen end de gjorde senest i deres 0-0-kamp mod FC Herlsingør.

Hvad forventer du dig af kampen?
    Skal der roteres i startopstillingen?

PS. Husk at hvis du har sæsonkort, kan du give dine gratis vouchers ud til venner eller familie, så vi kan få så mange på stadion som muligt.

Comment

Jeg tror (medmindre jeg har overset en karantæne), at vi stiller op nøjagtig som mod Sønderjyderne. Jeg forventer en ret klar sejr på mere end et mål. GF er langt nede i kælderen, og jeg kan ikke 7-9-13 se deres defensiv holde os nede hele kampen. Stemningen i GF fanges meget godt, af en bruger på deres forum: "Jeg tror nok, jeg skal noget andet på søndag, når vi løber på banen mod BIF. Orker ikke at se det."

Comment

En sejr vil være oplagt, og giver 10 i streg og betyder at vi overvintre som nr.1. Og en sejr er mere at forvente her end mod SIF og SE, og mon ikke der kommer mange tilskuere på trods af at det er kl 18. Og lige præcist derfor vil det være helt oplagt at vi taber eller kun får uafgjort. Som BIF-fan forventer man jo konstant bollespark, og har en mærkelig følelse af at der kommer et på søndag.

Mht opstilling så tror jeg vi stiller op præcist som mod SE.

PS: Lige for at fordoble hårdheden af det potentielle bollespark så skulle det ikke undre om Spelmann scorer

Comment

Originally posted by nannasoph View Post
          Efter ni sejre i træk, kan vi nu begynde at se frem mod årets sidste kamp.
          Hvad forventer du dig af kampen?
          Skal der roteres i startopstillingen?
          Jeg forventer en stensikker sejr på 2-0 foran måske 20.000 tilskuerer.

AGF er pt det dårligst spillende hold i hele suppen. DN viser virkelig for tiden, at han ikke har den store taktiske forståelse og at han i stor grad kan takke TN for hans succes i Lyngby. Brøndby er pt overlegene på samtlige positioner og aspekter af spillet, hvis vi sammenligner os selv med AGF. Det eneste sted hvor AGF kan true os er på dødbold, de viste senest mod FCM store kvaliteter på dødbolde og FCM var ofte i problemer (her skal det dog nævnes at FCM generelt er utrolig dårlige til at forsvarer dødbold). Udover dette kan jeg kun se AGF score på personlige fejl.

Jeg tænker ikke at AZ roterer. Men det ville alligevel ikke overraske mig, hvis han skifter Arajuri med Hermanson, idet man må forvente at vi på hjemmebane skal være spilstyrende og her er Hermanson langt bedre end Arajuri. Et andet bud kunne være at Vigen måske har fortjent en chance fra start efter et rigtigt godt indhop mod Sønderjyske.

Comment

Fedt med dette forum! Men kunne være lækkert med et oplæg med detaljer om karantæner, lille opsummering siden sidste kamp, forrige kamps start-11’er, detaljer om modstanderen, statistik etc.

Comment

Originally posted by KuntaKinte View Post
              Fedt med dette forum! Men kunne være lækkert med et oplæg med detaljer om karantæner, lille opsummering siden sidste kamp, forrige kamps start-11’er, detaljer om modstanderen, statistik etc.
              Hej KuntaKinte,

Velkomme til. Det er ting, som vi vil forsøge at levere i vores optakt og selvfølgelig også her. Tak for dit forslag!

Comment

Uanset hvad David Nielsen siger ,så kommer AGF til at “parkere bussen”, og det bliver en svær nød at knække.Desværre tror jeg det bliver en kedelig kamp, der bliver afgjort på dødbolde. Her er AGF gode ,men det er vi osse, så jeg ser en smal sejr på 2-1. Jeg håber og tror på Fisker i startopstillingen da vi får brug for mange og gode indlæg. David Nielsen hader jo Brøndby og siger det ofte og gerne, men jeg kunne godt lide at vide hvorfor? Kunne Nanna ikke spørge ham om det?

Comment

Om kampen:

Jeg tror kampen kommer til at minde meget om Silkeborg-kampen og Sønderjyske-kampen. Jeg tror det bliver en første halvleg hvor Aarhus er godt med, måske scorer de endda først, hvorefter Brøndby stepper op i 2. halvleg og overrender AGF.

Kan Brøndby score ét eller to mål, så tror jeg hurtigt, at AGF bliver knækket på selvtilliden.

Originally posted by Århus View Post
                  David Nielsen hader jo Brøndby og siger det ofte og gerne, men jeg kunne godt lide at vide hvorfor? Kunne Nanna ikke spørge ham om det?
                  Dette er jeg faktisk også interesseret i. Da han sagde noget i retning af, at han var den mest hadede person på Sydsiden - og dette var gengældt - blev jeg da noget undrende. Personligt er jeg ret ligeglad med David Nielsen. Jeg render f.eks. heller ikke rundt og hader Arek Onyszko i min fritid.

/K

Comment

Århus og Det Kolde K

Så er der faktisk mulighed for at sende spørgsmålet til David N. med hos Mediano ;-)

https://twitter.com/peterbruchmann/s...81472342319105

Comment

• Århus
                      Århus commented
                      Editing a comment
                      Det være hermed gjort!

Jeg så gerne at Nørgaard gik ind og trak et gult kort på søndag. Den karantæne hænger over hovedet, og kommer jo på et tidspunkt, og jeg vil hellere undvære ham ude mod Lyngby, fremfor han får den der, og vi så mangler ham i Aalborg. Endnu værre vil det selvfølgelig være, hvis han får den et par kampe senere, og vi må undvære ham i Herning.
                    Derudover skal han jo stensikkert med liga/U21 landsholdet afsted i januar, hvorfor han ikke er med i opstarten. Der kan vi så passende bruge træningskampene på at arbejde på et alternativ frem mod Lyngbykampen.
                    Last edited by Jeppe; 08-12-2017, 18:58.

Comment

Hvordan bliver kampen i dag? Kan vi forvente, at Brøndby spiller fodbold i første halvleg eller er AGF pludselig gode? Har folk nogle bud på resultatet?

Jeg har ikke selv nogle forventninger til kampen, men statistisk set burde Brøndby kunne vinde.

Comment

Wilczek er ikke med i dag. Se truppen her: http://3point.dk/trupnyt-broendby-ma...kamil-wilczek/

Brøndby-truppen til kampen mod AGF:

1. Frederik Rønnow
                        16. Benjamin Bellot
                        3. Anthony Jung
                        4. Benedikt Röcker
                        6. Hjörtur Hermannsson
                        8. Kasper Fisker
                        9. Teemu Pukki
                        10. Hany Mukhtar
                        12. Simon Tibbling
                        13. Johan Larsson
                        14. Kevin Mensah