Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kamp-tråd: Brøndby - FC Roskilde (13. januar 2018)

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kamp-tråd: Brøndby - FC Roskilde (13. januar 2018)

Diskuter kampen her.

Glimrende kamp, alt taget i betragtning.

Brøndby var klart bedste de første 25 min af første halvleg og de sidste 40 min af anden halvleg.

Der var mange af de unge der gjorde et rigtig god figur, særlig synes jeg Hlynnson og Tønsberg viste lovende takter.

Var det virkeligt et selvmål ved 1-1 målet? på streamen lignede det et regulært mål.

Comment

Synes desværre endnu engang, at Jung viser et lavt niveau. Har virkelig givet ham langt snor, når andre har kritiseret ham, og hele tiden håbet på at gennembruddet skulle komme. Det tror jeg desværre ikke, at det gør. Jeg tror derimod desværre, at det er det niveau, han besidder. Er dog fortrøstningsfuld over, at vi blot har lejet ham. Vi står dog endnu en gang med et problem til sommer med venstre back-positionen, da Sikosek heller ikke ser ud til at gøre det spor bedre ovre i Silkeborg - i hvertfald ikke i de 5-6 kampe, jeg har set ham spille.

Comment

Originally posted by Bruger10 View Post
        Synes desværre endnu engang, at Jung viser et lavt niveau. Har virkelig givet ham langt snor, når andre har kritiseret ham, og hele tiden håbet på at gennembruddet skulle komme. Det tror jeg desværre ikke, at det gør. Jeg tror derimod desværre, at det er det niveau, han besidder. Er dog fortrøstningsfuld over, at vi blot har lejet ham. Vi står dog endnu en gang med et problem til sommer med venstre back-positionen, da Sikosek heller ikke ser ud til at gøre det spor bedre ovre i Silkeborg - i hvertfald ikke i de 5-6 kampe, jeg har set ham spille.
        Jeg synes faktisk Jung spillede en fin kamp i går og generelt har spillet fint hele sæsonen. Jung er ikke en af de bedste VB i superligaen, men han er bestemt i den bedste halvdel. Jung har virkelig stabiliseret vores forsvar yderligere og han er faktisk en af de Brøndby spillere med flest bloderobringer. Men hermed ikke sagt at vi ikke bør hente en ny VB til sommer da jeg for det første tror Jung er for dyr og jeg tror forsat Jung har et for godt et navn i Tyskland til han kan blive aktuel for os. Men der er virkelig noget der tyder på det er utrolig svært at spille VB i AZ system.

Comment

Working...
        X