Announcement

Collapse
No announcement yet.

Har nogen lyst til at bruge dette forum?

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Har nogen lyst til at bruge dette forum?

Hej,

Vi fik ofte beskeder om, at det var svært for folk at danne overblik over deres gode diskussioner til artikler på vores hjemmeside. Vi ser også stadig at mange kommenterer på artikler. Dette forum har tilsyneladende ikke været løsningen på dette, da ingen rigtig bruger det. Stor tak til dem, som har givet det en chance!

Hvad har vi gjort galt? Er forum for svært at bruge på mobilen? Er der et for stort minus, at der ikke er en skakt (har ikke været muligt at implementere trods store forsøg)? Kom meget gerne med dine svar. Så må vi droppe denne form for forum og eventuelt give et andet system som er nemmere at bruge.

Ville det være en idé at installere et forum, som ville erstatte kommentarfeltet på sitet? Sådan at man kunne diskutere derunder, men samtidig også tilgå diskussionen via et forum?

Comment

Hej

Først og fremmest tak for jeres initiativer og arbejder for os andre fans!

Jeg læser dagligt på SydsidenOnline, men savner strukturen, der findes i andre fora, fx skidelinien http://sidelinien.dk/forums/ (ja, det tilhører de unævnelige, men i den her sag, kan jeg godt se mig udover det og bilfalde strukturen).

Alternativt kan jeres ide om at lave et forum som erstatning for kommentarfeltet kan være et skridt i den rigtige retning i erkendelse af, at dette forum ikke fungerer.
      Jeg håber, I vil prøve, så debatniveauet kan hæves i forhold til skakten.
      Det er af og til ganske underholdende, men jeg tror, at det trækker niveauet for SSO ned.

Blot mit input.

Comment

Working...
      X