Announcement

Collapse
No announcement yet.

Superligaen 2017/2018

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Superligaen 2017/2018

Til diskussion om Superligaen 2017/2018. Det være sig udvikling hos konkurrenter, skader, kampe og så videre.

Må lige smide den her herind til debat: http://3point.dk/fcm-profil-mange-af...ige-baggrunde/

Mikkel Duelund mener, mange af Brøndbys sejre har været på en lidt billig baggrund, mens FCM i højere grad har smadret deres modstandere.

Har han en pointe?

Jeg tænker bare at "billig baggrund" måske er en vanskelig formulering, når BIF undervejs har slået alle aktuelle hold i top 6 bortset fra OB (X). Altså FCN, FCM, FCKx2 og Hobro.

Comment

Ja, det virker som en lidt fjollet kommentar fra Duelund (men nu har jeg heller ikke læst hele artiklen, da det kræver oprettelse til Herning Folkeblad).

Brøndby har ganske vist hevet nogle smalle sejre hjem. Og her på det seneste krydret med dårlige 1. halvlege. Men en fodboldkamp vindes over 90 minutter, og så må modstanderen altså bare følge med hvis de kan - for der er Brøndby uhyggelige.

Så kan det vel være ligemeget om man "smadrer" andre hold. Det gælder trods alt ikke om at vinde på målscoreren (hvor BIF iøvrigt er bedre end FCM).

Jeg husker stadig 4-0 over FCM i sommer. Ville næsten ønske, at det var FCM som var modstanderen søndag.

/K

Comment

Jeg synes det er en mærkelig kommentar der lugter lidt af at han er usikker på sit eget hold eller at hans hukommelse er rigtig dårlig. Brøndby har fx en bedre målscore end FCM hvilket indikerer t det ikke er tilfældet. Dette selvom FCM har spillet en hjemmekamp mere og kun har mødt FCN, FCK og Brøndby en gang, hvor vi kun mangler FCM blandt de fire formodet stærkeste hold. FCM har været utrolig heldige med flere sejre på det seneste (ligesom vi har) fx mod Sønderjyske, AAB og Helsingør og med lidt uheld havde de også tabt i går. Men FCM har jo deres sjællands kompleks ( så vidt jeg husker har de fået 4 point i de sidste 10 kampe de har spillet i suppen på Sjælland). Både BIF og FCM har haft problemer i de fleste udebane kampe hvilket er helt normalt.

Comment

Working...
        X